Joakim Jæger & Co arrangerer skyting på Hisåsen på lørdag og vi har utøket skytetid til kl.16 denne lørdagen 18 april.

På grunn av RO-kurs utgår den ordinære treningen i Hula denne lørdagen. I stedet flytter vi aktiviteten ut og inviterer til en hyggelig og fartsfylt dag på utebanen på Hisåsen!

Program for dagen:

🔸 Kl. 10.00–12.00: Egentrening for dem med egne våpen.
🔸 Kl. 12.00–16.00: Skyting på stål! Vi kjører introduksjon til Steel Challenge og duelltre.
Arrangementet er åpent for alle medlemmer, også for deg uten dynamisk kurs (vi kjører start i 45 graders vinkel).
Greit å vite: Det går gjerne litt ekstra ammunisjon på denne typen skyting. Har du eget våpen, anbefaler vi å ta med 4–5 magasiner. Vi tar med klubbvåpen opp, og det vil bli salg av ammunisjon på banen.
Håper vi ses på Hisåsen! Vel møtt!