Kalender

Her finner du kalender for Halden Pistolklubb. Her legger vi inn når det er treninger, sikkerhetskurs, klubb cup mm. Forandringer kan skje!
Det finnes mer informasjon om klubben i menyen over.

Alle ordinære treninger på tirsdager og torsdager begynner kl 18:00. Det samme gjør ungdomstreningene som er på onsdagene. Se kalender for hvilke datoer det er treninger.

Last ned kalender i pdf her.
Oppdatert 29. sept. 2017

ÅRSMØTE HALDEN PISTOLKLUBB

Tid: Fredag 3.mars 2017 Kl: 19:00

Sted: Hula, Oskleiva

Frist for forslag: MÅ være styret i hende FØR 17. Februar, sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Disse er på valg: Nestleder, Sekretær og Varamedlem. Valgkomiteen og styret har allerede forslag på alle vervene, men tar gjerne imot flere forslag. Forslag sendes til leder av valgkomiteen Iben With mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Den som foreslåes må ha blitt spurt og takket ja, og må møte opp personlig på årsmøtet.

-Elisabeth

Joomla Template by Joomla51.com